Układ stoiska ekspozycyjnego i jego stylistyka są niezwykle istotne, ponieważ służą jak najlepszej prezentacji danej firmy, stwarzają jej pozytywny wizerunek i dzięki temu spełniają istotną rolę marketingową. Z tych względów warto dobrze się zastanowić przed wyborem konkretnego stoiska, aby znaleźć takie, które umożliwi jak najpełniejsze
Czytaj więcejBLOG
Wpływ organizacji stoiska na zwiększenie obrotów
Organizacja stoiska Ulotki i broszury informacyjne powinny znajdować się z brzegu stołu od frontu i na skraju lewej oraz prawej strony stoiska. Teoretycznie, zanim potencjalny Klient zainteresuje się przedstawianymi ofertami, może chcieć zdobyć trochę informacji na temat działalności firmy. Jednak w praktyce bywa różnie, ale jeśli wyeksponujemy w pierwszej kolejności
Czytaj więcejSavoir-vivre pracownika stoiska – jak przyciągnąć uwagę i pozostawić dobre wrażenie?
Jak powinien się zachować pracownik stoiska? Nawiązywać kontakt wzrokowy z potencjalnymi Klientami, ponieważ kiedy ktoś okazuje nam zainteresowanie, instynktownie kierujemy ku niemu swoją uwagę. W ten sposób pojawia się dobra okazja do nawiązania dialogu na temat firmy i jej ofert. Najlepiej zacząć dialog od pytania, np. „Czy słyszała
Czytaj więcejStoiska targowe wielokrotnego użytku
Planowanie stoiska wystawienniczego lub targowego, a następnie wybór konkretnych elementów, samodzielny montaż lub zlecanie tego zewnętrznemu podwykonawcy zajmują dużo czasu i energii. Dlatego firmy, które często wystawiają swoje produkty na targach, mogą zdecydować się na zakup pawilonu wielokrotnego użytku składającego się najczęściej z elementów drewnopochodnych
Czytaj więcejPromocja stoiska
I etap reklamy Opłacalne stoisko to dobrze rozreklamowane stoisko, o którym dowie się jak największa liczba potencjalnych klientów. Wyróżnia się dwa etapy promocji pawilonu: przed i w trakcie wydarzenia. Jednym z najczęściej wykorzystywanych sposobów na promocję udziału firmy w wydarzeniu targowym jest wysłanie zaproszenia do potencjalnych klientów. Zaproszenia powinny zachęcić adresatów
Czytaj więcejW jaki sposób planować stoisko wystawiennicze?
Wiele firm regularnie prezentuje się na targach i wystawach, które odgrywają bardzo istotną rolę w reklamowaniu danej marki oraz pozyskiwaniu nowych klientów. Dlatego ważne jest odpowiednie zaplanowanie wielkości i konfiguracji stoiska, aby było ono widoczne i w pełni przedstawiało ofertę produktów oraz usług, które są proponowane. Poniżej przedstawiamy podstawowe
Czytaj więcejZewnętrzne stoiska handlowe
Wyróżniamy dwa główne rodzaje stoisk handlowych ze względu na miejsce, w którym się znajdują: wewnętrzne i zewnętrzne (open air). Pierwsze z nich znajdują się wewnątrz większych pomieszczeń, takich jak hale, pawilony czy nawet namioty. Natomiast drugie, jak sama nazwa wskazuje, mieszczą się na zewnątrz, a więc są bezpośrednio narażone na zmienne warunki
Czytaj więcejKalkulacja zysków i strat stoiska
Wybór wydarzenia Przed dokonaniem rezerwacji miejsca na wydarzeniu targowym, warto najpierw pozyskać dokładne informacje na temat zbliżającego się wydarzenia. Należy zapoznać się z danymi statystycznymi typu szacowana liczba zwiedzających, liczba wystawców, patronów medialnych, wielkość wynajmowanego pomieszczenia, typ zwiedzających oraz charakter wydarzenia. Warto zwrócić uwagę na cykliczność
Czytaj więcejNieefektowne stoisko reklamowe
Rutyna Udział w wydarzeniach targowych to idealna okazja do promocji własnego przedsiębiorstwa i pozyskania nowego klienta. Niestety dla wielu przedsiębiorców uczestnictwo w eventach i imprezach branżowych jest przymusem. Przedstawiciel firmy inwestuje w wynajem stoiska i poświęca własny czas, jednak jego działania nie przynoszą pożądanych efektów. Głównym powodem jest rutyna.
Czytaj więcejWpływ budowy stoiska na zwiększenie obrotów
Budowa stoiska Przyjazna kolorystyka ma bardzo duże znaczenie nie tylko w odbiorze firmy, ale jest odpowiedzialna za widoczność stoiska podczas eventów. Chcąc dotrzeć do jak największego grona odbiorców, powinniśmy wybrać kolory żywe i pogodne, ale nie jaskrawe – np. jasna zieleń albo jasnoniebieski (ale nie błękitny, gdyż ten mniej rzuca się w oczy). Wywołując pozytywne emocje
Czytaj więcej