Wpływ budowy stoiska na zwiększenie obrotów

Wpływ budowy stoiska na zwiększenie obrotów

Budowa stoiska

Przyjazna kolorystyka ma bardzo duże znaczenie nie tylko w odbiorze firmy, ale jest odpowiedzialna za widoczność stoiska podczas eventów. Chcąc dotrzeć do jak największego grona odbiorców, powinniśmy wybrać kolory żywe i pogodne, ale nie jaskrawe – np. jasna zieleń albo jasnoniebieski (ale nie błękitny, gdyż ten mniej rzuca się w oczy). Wywołując pozytywne emocje stosując odpowiednio dobraną kolorystykę, przyciągniemy również Klientów, którzy nie znają jeszcze naszej firmy. Zaciekawienie jak największej liczby osób jest pierwszym krokiem do pozyskania potencjalnego Klienta.

Widoczne logo zapewni nie tylko dobrą widoczność stoiska w tłumie i na tle konkurencji, ale ułatwi potencjalnym i stałym Klientom odnalezienie stoiska. Jeśli będą oni zainteresowani naszą ofertą, lepiej wyeksponowane logo łatwiej zapadnie im w pamięć.

Widoczni pracownicy sprawią, że stoisko będzie się lepiej prezentowało podczas różnego typu wydarzeń. Pracownik lub hostessa w oczach potencjalnych Klientów jest wizytówką firmy. Jego prezentacja ma wpływ na zainteresowanie stoiskiem. Bardziej widoczny pracownik, to pracownik dostępny, służący radą i pomocą, gotowy odpowiedzieć na pytania zainteresowanych odnośnie działalności, jaką prowadzi firma, którą reprezentuje.

Mniej ścian to lepsza widoczność tego, co dzieje się na stoisku. Jeśli stoisko jest z obu stron zabudowane (o ile nie sąsiaduje bezpośrednio z innym), ogranicza to widoczność znajdującej się na nim ekspozycji – nie jest widoczne dla osób, które nie zmierzają w jego stronę od frontu, co skutkuje małym przykuciem uwagi potencjalnych interesantów.

Wszystko z umiarem nie warto też przesadzać w drugą stronę – stoisko, które nie jest zabudowane z żadnej ze stron sprawia wrażenie prowizorycznego, a to, co się na nim dzieje – dalekiego od profesjonalizmu. Ważny jest również komfort pracowników, którzy na pewno poczują się lepiej mając za plecami ścianę i miejsce na schowanie opakowań z zapasowymi broszurami czy przedmiotami promocyjnymi.

Wpływ budowy stoiska na zwiększenie obrotów
Wróć do bloga
youtube logo