Stoiska o dużym obszarze powinny być zaaranżowane z dbałością o najdrobniejsze detale. Maksymalnie wykorzystana przestrzeń, powinna stanowić spójną kompozycję i zapewnić komfort przyszłym klientom oraz kontrahentom. Nie powinno zabraknąć telebimów, sceny, próbek towarów oraz miejsca do testowania produktów.
Czytaj więcejBLOG
Magia i znaczenie barw. Jak dobrać kolory stoiska wystawienniczego?
Udział w eventach i targach otwiera przed nam szerokie możliwości w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Aby działać skutecznie, warto z wyprzedzeniem przemyśleć, jak będzie wyglądać nasze stoisko wystawiennicze.
Czytaj więcejJak wykorzystać potencjał multimediów na stoiskach wystawienniczych?
Ilość informacji, jaka dociera do nas obecnie, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Właśnie dlatego, aby trafić odbiorców, konieczne jest wykorzystywanie nowoczesnych, przykuwających uwagę metod. Jeśli panujesz udział w evencie, doskonałym pomysłem jest wykorzystanie multimediów, które są jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zainteresowanie nowych klientów.
Czytaj więcejDlaczego na stoiskach targowych warto ustawiać miejsca siedzące?
Promowanie firmy niejedno ma imię. Oprócz działania w internecie, które stało się w ostatnich latach bardzo ważnym czynnikiem, niezastąpiony pozostaje kontakt osobisty z potencjalnymi klientami. Możliwość do rozmowy twarzą w twarz dają nam różnego rodzaju wydarzenia, wystawy i targi. Aby przykuć uwagę obecnych, należy zadbać, by nasze stanowisko
Czytaj więcejWybór zabudowy stoiska – otwarta czy zamknięta?
Udział w targach związanych z konkretną branżą to niepowtarzalna szansa na pozyskanie nowych klientów. Na tego typu eventach pojawiają się zazwyczaj osoby mocno zainteresowaną daną tematyką stąd, jeśli firma przedstawi się w odpowiedni sposób to może znacznie poszerzyć grono odbiorców. Należy zatem pamiętać, że pierwsze wrażenia dla klienta
Czytaj więcejCzym są wyspowe stoiska wystawiennicze i jakie są ich zalety?
Udział w targach branżowych jest jedną z najlepszych możliwości zareklamowania własnej firmy. Podczas targów można nie tylko przedstawić swoją ofertę, ale też poznać ofertę konkurencji. Sukces zależy między innymi od tego, jak wizualnie będzie się prezentować nasza firma na stoisku wystawienniczym. W tym artykule przyjrzymy się bliżej stoiskom
Czytaj więcej5 największych targów na świecie
Targi branżowe pozwalają na promocję własnej działalności oraz dają możliwość nawiązania różnych form współpracy z innymi firmami. Gdzie odbywają się te najpopularniejsze? Poniżej przedstawiamy pięć największych targów na świecie.
Czytaj więcejSposoby usytuowania stoisk wystawienniczych
Reklama może przybierać różne formy. Cały czas ewoluuje, by dostosować się do zmian w upodobaniach klientów, ich oczekiwaniach, jak również możliwości, jakie nowoczesna technologia. Reklama współgra z działaniami marketingowymi firm, jest narzędziem do realizacji celów marketingowych. Jak najlepiej wykorzystać przestrzeń wystawienniczą? Jednym ze skutecznych działań marketingowych
Czytaj więcejProjektowanie stoiska targowego. Od czego zacząć?
Targi to wystawa produktów lub usług oferowanych przez różnorodne firmy. Na świecie organizowane są różne targi, począwszy od tematyki gamingowej, kończąc z kolei na targach pracy, gdzie pracodawcy przedstawiają swoje firmy potencjalnym pracownikom. Jak jednak zachęcić ludzi do zainteresowania własną firmą i ofertą? Mówi się, że nie ocenia się książki po okładce,
Czytaj więcejBudowa stoiska targowego krok po kroku
Jednym ze skutecznych narzędzi reklamowych jest uczestnictwo w różnego rodzaju szkoleniach, konferencjach oraz targach. Wówczas budowa stoiska targowego musi odbywać się w szybki i profesjonalny sposób. Jakie są kroki do stworzenia dobrego stanowiska reklamowego?
Czytaj więcej