Jak wykorzystać potencjał multimediów na stoiskach wystawienniczych?

Jak wykorzystać potencjał multimediów na stoiskach wystawienniczych?

Ilość informacji, jaka dociera do nas obecnie, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Właśnie dlatego, aby trafić odbiorców, konieczne jest wykorzystywanie nowoczesnych, przykuwających uwagę metod. Jeśli panujesz udział w evencie, doskonałym pomysłem jest wykorzystanie multimediów, które są jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zainteresowanie nowych klientów.

Z jakich rozwiązań możemy skorzystać? I jak możemy w pełni wykorzystać potencjał multimediów? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

Dlaczego warto wykorzystać multimedia?

Co sprawia, że multimedia są tak ważne podczas różnego rodzaju wystaw i eventów? Jest tak przede wszystkim dlatego, że są czymś świeżym, co w ciągu zaledwie kilku sekund przykuwa wzrok i pozostawia w umyśle trwały ślad. Stanowiska wzbogacone o nowoczesne środki przekazu są nietuzinkowe i oryginalne. A jak dowodzą badania, takie cechy mają naprawdę duże znaczenie.

Większość wydarzeń skupia dużą liczbę firm, co prowadzi do tego, że uczestnicy eventu nie są w stanie zapoznać się z ofertą każdej z nich. Siłą rzeczy wybierają więc stoiska, które odróżniają się od innych i które podświadomie wydają się bardziej atrakcyjne. Potencjalni klienci zatrzymują się przy stanowiskach multimedialnych choćby dlatego, by nie pominąć czegoś, co może być hitem. Inwestycja w nowoczesne rozwiązania jest więc opłacalna, ponieważ wyższa cena aranżacji przekłada się na większe i bardziej konkretne zainteresowanie.  

Ekrany jako sposób prezentacji

Jednym ze znanych, ale wciąż popularnych – i co ważne – skutecznych sposobów prezentowania informacji są ekrany. Plazmy i różnego rodzaju telebimy pomagają pokazać, jak można wykorzystać oferowany przez nas produkt, jaka jest zasada jego działania oraz dlaczego warto wybrać konkretnie to rozwiązanie. Połączenie dźwięku i obrazu dociera do odbiorcy przy pomocy kilku kanałów jednocześnie, co sprawia, że przekazywane informacje lepiej zapadają w pamięć. To doskonały sposób prezentowania informacji o produktach, które z różnych przyczyn nie mogły znaleźć się fizycznie na naszym stoisku.

Należy jednak pamiętać, że żyjemy w czasach, gdzie niemal każdy posiada własne kino domowe i sprzęt o doskonałej jakości. Dlatego, aby zrobić wrażenie na potencjalnych klientach, należy skorzystać z naprawdę doskonałych rozwiązań o wysokiej rozdzielczości i zachwycającej jakości dźwięku. Warto też wyjść poza utarte schematy i stworzyć nowoczesną kompozycję, w której ekrany będą znajdować się dookoła korony stoiska, będą tworzyć jego tło lub przyjmą formę pionowych słupów.

Nowoczesne rozwiązania

Ekrany to jednak tylko jeden z przykładów multimedialnych środków przekazu. Inne rozwiązania to m.in.:

  • diodowe i oświetleniowe kompozycje, które pozwalają tworzyć „żywe”, mieniące się w barwach firmy ściany i podłogi,
  • systemy zarządzania obrazem, które umożliwiają synchroniczne wyświetlanie na różnych nośnikach wcześniej przygotowanych materiałów audiowizualnych,
  • FogScreen, czyli ekran mgielny, przez który można przejść,
  • multimedialne statywy i standy, 
  • innowacyjne źródła światła, które swoim blaskiem podkreślają szczególnie ważne elementy naszego stoiska,
  • projekcja GOBO z nazwą produktów czy logiem firmy,
  • dotykowe ekrany i stoły, 
  • projektory instalacyjne umożliwiające mapowanie obrazu na ścianie. 

Nasza oferta

Oczywiście multimedia dobierane są w zależności od charakterystyki wydarzenia, od tego, jaką powierzchnią dysponujemy, a także, jaki jest główny cel udziału w danym evencie. Trzeba jednak przyznać, że niezależnie od sytuacji, stworzenie eleganckiego, ale jednocześnie multimedialnego stanowiska nie należy do zadań łatwych. Właśnie dlatego warto zwrócić się o pomoc do specjalistów.

Jako firma z wieloletnim doświadczeniem zajmujemy się projektowaniem stoisk targowych i wystawienniczych. Każdy projekt realizujemy zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami naszych klientów. Wyjątkowe koncepcje zawarte w naszych projektach pozwalają stworzyć jedyną w swoim rodzaju interaktywną reklamę, która skutecznie buduje wizerunek firmy. Świadczymy usługi w sposób kompleksowy i nie boimy się nowych wyzwań.

Warto podkreślić, że zajmujemy się także tworzeniem spersonalizowanych projektów, które są w pełni dopasowane do profilu działalności danej firmy. Zakres naszych usług zależy także od Twoich potrzeb. Zapewniamy fachową obsługę oraz ekspresową realizację każdego zlecenia. 

 

Jak wykorzystać potencjał multimediów na stoiskach wystawienniczych?
Wróć do bloga
youtube logo