Problem z wyborem Uczestnictwo w targach ma na celu nawiązanie relacji z jak największą liczbą potencjalnych klientów. Żeby zwiększyć szanse, że zostaniemy zauważeni promotorzy przygotowują hale wystawowe, organizują koncerty, seminaria, wykłady oraz inne wydarzenia. Udział w wydarzeniu jest znakomitą okazją na pozyskanie nowych klientów. Jednak przed rozłożeniem stoiska targowego warto
Czytaj więcejBLOG
Rodzaje stoisk targowych
Targi zawsze przyciągają sporą liczbę odbiorców, dzięki czemu są znakomitą okazją do wystawienia i zareklamowania swoich towarów, produktów i usług. Plan typowego wydarzenia zakłada organizację stoisk targowych, konferencji, seminariów i matchmakingów. Tego typu eventy są narzędziem marketingu bezpośredniego, który daje przedsiębiorcom możliwość nawiązania relacji z potencjalnym klientem. Stoiska
Czytaj więcejOstatnia wystawa
Na targach 24-27 Listopada 2016 roku w Berlinie.
Czytaj więcej