Wybór stoiska targowego
Problem z wyborem
Uczestnictwo w targach ma na celu nawiązanie relacji z jak największą liczbą potencjalnych klientów. Żeby zwiększyć szanse, że zostaniemy zauważeni promotorzy przygotowują hale wystawowe, organizują koncerty, seminaria, wykłady oraz inne wydarzenia. Udział w wydarzeniu jest znakomitą okazją na pozyskanie nowych klientów. Jednak przed rozłożeniem stoiska targowego warto najpierw się zastawić nad wyborem takiego, które będzie najbardziej odpowiadało charakterowi prowadzonej przez nas działalności.
Stoisko systemowe
Stoisko systemowe posiada dwie ważne zalety – jest niedrogie i nieskomplikowane. Wynajęcie pawilonu jest tanie i adekwatne do możliwości nawet niewielkich przedsiębiorstw, a prosta konstrukcja zapewnia szybkie rozłożenie stoiska. Jedyną niedoskonałością pawilonu jest ograniczona forma gotowych stelaży wystawienniczych. System zakłada jeden wzór konstrukcji, który opiera się na prostych i sprawdzonych rozwiązaniach, które nie dają możliwości do stworzenia oryginalnej struktury pawilonu.
Stoisko indywidualne
Główną zaletą stoiska indywidualnego jest brak ograniczeń w formie stelaży wystawienniczych, gdyż jego konstrukcja daje niemal nieograniczone możliwości. Projektanci i graficy mają możliwość stworzenia nietypowego i rozbudowanego stoiska w dowolnym kształcie i formie. Stoisko może wyróżniać się konstrukcją, budową i kształtem, dzięki czemu przyciągnie uwagę wielu potencjonalnych klientów. Jedyną wadą pawilonu jest cena. Zbudowanie obszernego stoiska złożonego z różnorodnych części wiąże się ze sporym wydatkiem.