Stoiska targowe kiedyś a dziś. Co zmieniło się na przestrzeni lat?
Stoisko targowe to istotna część kampanii wizerunkowej firmy. Innowacyjne, wyróżniające się na tle innych i zapewniające perfekcyjną ekspozycję towarów, potrafią przyciągnąć uwagę klientów i zachęcić do zapoznania się z ofertą firmy. Co sprawia, że stoiska targowe są nieocenionym narzędziem w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy? Jak powinno wyglądać profesjonalne stoisko?
Stoisko targowe – czym się wyróżniają?
Nowoczesne stoiska targowe przypominają miniaturowe wersje firm – wydzielone kilkoma ściankami, z dobrze dopasowaną podłogą i podwieszanymi elementami, przyciągają uwagę unikatowym designem. Funkcjonalne stoiska modułowe pozwalają stworzyć uporządkowaną przestrzeń, w której wszystkie produkty są dobrze wyeksponowane i pozostają w zasięgu wzroku klienta.
Kwestią priorytetową jest, aby osoby odwiedzające stoisko czuły się komfortowo i miały niezakłócony dostęp do wszystkich prezentowanych produktów. Z tego względu nowoczesne stanowiska handlowe posiadają szerokie lady, na których można umieścić materiały promocyjne, ergonomiczne oświetlenie i dobrze wyeksponowane logotypy, dzięki którym stoisko wyróżnia się spośród setek innych miejscówek.
Stoiska targowe – dawniej i dziś
Jeszcze kilkanaście lat temu stoiska targowe miały szkieletową konstrukcję i przypominały stoiska bazarowe. Współczesne stanowiska handlowe posiadają szereg udogodnień oraz modułową konstrukcję, dzięki której można wydzielać strefy i stworzyć komfortowe warunki do realizacji procesu sprzedażowego. Standardowym wyposażeniem stoisk są krzesełka i stolik przeznaczone dla klientów, którzy chcą dokonać większego zakupu lub zapoznać się z warunkami umowy. Jeżeli wielkość stoiska nie pozwala na wprowadzenie dodatkowej strefy, istnieje możliwość ustawienia stolika i krzeseł na zewnętrz.
W zależności od potrzeb ekspozycja może być otwarta lub zamknięta. Jeżeli powierzchnia pozwala, warto przemyśleć wygospodarowanie małej przestrzeni na zaplecze lub niewielki magazyn.