Powody nieefektywnego stoiska | budowa stoisk targowych
1530
post-template-default,single,single-post,postid-1530,single-format-standard,mkd-core-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,has_general_padding,onyx-ver-1.4, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,header_general_padding,,grid_1200,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive
 

Nieefektowne stoisko reklamowe

Nieefektowne stoisko reklamowe

Rutyna

Udział w wydarzeniach targowych to idealna okazja do promocji własnego przedsiębiorstwa i pozyskania nowego klienta. Niestety dla wielu przedsiębiorców uczestnictwo w eventach i imprezach branżowych jest przymusem. Przedstawiciel firmy inwestuje w wynajem stoiska i poświęca własny czas, jednak jego działania nie przynoszą pożądanych efektów. Głównym powodem jest rutyna. Brak chęci i motywacji do udziału w wydarzeniu jest powodem braku zaangażowania. Stoisko nie wyróżnia się oryginalnym projektem, sprzedawcy nie docierają do klienta, a przedsiębiorca zaczyna liczyć straty.

Brak konkretów

Efektowne stoisko to skonkretyzowane stoisko, niestety konstrukcja wielu pawilonów opiera się na przypadkowym projekcie. Przedsiębiorcy zwykle nie stawiają sobie określonego celu, a ich stoiska są bezgustowne, oparte na nudnej konstrukcji i nieodpowiednim doborze kolorystyki. Ustalenie charakteru potencjalnego klienta pomoże w stworzeniu skonkretyzowanego projektu stoiska targowego.

Spójność w działaniach

Jednym z głównych błędów przedsiębiorców jest uznanie stoiska za zupełnie osobny twór, który nie odzwierciedla charakteru branży. Stoiska zawierają jedynie nikłe ozdoby i katalogi informujące. Klient, który dostrzeże pawilon nie ma pojęcia ,w jakiej branży specjalizuje się jego właściciel. Ważne jest, by stoisko było zintegrowane ze swoją działalnością. Odpowiednio dobrana kolorystyka, wystrój, materiały reklamowe, katalogi i ubiór pracowników zapewnią możliwość dotarcia do klienta.

Zero komunikacji

Nudna, niegustowna i niespójna kompozycja stosika nie jest jedynym problemem. Bardzo często kłopotliwi okazują się gburowaci i niezniechęceni pracownicy. Ludzie którzy nie potrafią rozmawiać z klientem. Odbiorca, widząc nieprzyjemną hostessę, czuje się zignorowany i zrażony. Przedkłada się to bardzo negatywnie na odbiór stoiska i całego przedsiębiorstwa.