Antresola na stoisku targowym – warto czy nie?
Targi do doskonała okazja do zaprezentowania swojej firmy w jak najlepszym świetle. To właśnie podczas nich można bezpośrednio spotkać się z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi, zapaść im w pamięć oraz zbudować pozytywne skojarzenia. Wyraźne pokazanie swoich mocnych stron, a także stylu marki, wyeksponowanie logo, haseł reklamowych i jasne przedstawienie swojej oferty to działania, które mają ogromną szansę zaowocować w przyszłości większą rozpoznawalnością oraz wyższymi zyskami. Najpierw jednak trzeba zadbać o to, by klienci zwrócili uwagę na firmowe stoisko, podeszli do niego i poczuli się na nim dobrze. Jednym ze sposobów, aby wyróżnić się z tłumu i zapewnić odwiedzającym wystarczająco przestrzeni, może być antresola.
Dlaczego stoisko z antresolą to dobry pomysł?
Jedną z największych zalet antresoli jest fakt, że decyduje się na nią stosunkowo niewiele firm. Stoiska nietypowe i oryginalne zawsze zwracają uwagę zwiedzających, a w tym przypadku będzie ono również wyższe, co automatycznie zapewni mu większą widoczność (a także więcej powierzchni reklamowej – warto jednak wykorzystywać ją ostrożnie i ze smakiem, aby widok nie stał się przytłaczający).
Dodatkowe piętro można wykorzystać na wiele sposobów. Przede wszystkim, antresola to doskonałe miejsce na bliższy kontakt z klientem. Dzięki swojemu położeniu znajduje się ona nad całymi targami, a także nieco poza nimi, co zapewnia zwiedzającym odrobinę spokojnego oddechu. Będzie tam nieco ciszej, tłum będzie odrobinę mniejszy, a atmosfera będzie znacznie luźniejsza. Można wykorzystać to, ustawiając stoliki z krzesłami i dając sobie oraz klientom wygodną przestrzeń do rozmowy. Może to być również miejsce pozwalające zwiedzającym na dokładniejsze zapoznanie się z ofertą firmy.
O czym warto pamiętać, decydując się na antresolę?
Przed zdecydowaniem się na stoisko z antresolą, trzeba zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii. Przede wszystkim należy mieć pewność, że nie będzie ona naruszała przepisów miejsca, w którym organizowane są targi. Wyposażone w nią stoisko musi być odpowiednio wysokie, aby antresola nie skracała części głównej i nie sprawiała ciężkiego, przytłaczającego wrażenia. Warto upewnić się również, że jest ona odpowiednio widoczna, a wejście na nią łatwo dostępne i nietrudne do odnalezienia. To ważne, aby klienci czuli się zachęceni, by na nią zajrzeć i sprawdzić, co się na niej znajduje.