Imprezy targowe i wystawiennicze: jak się do nich przygotować
1925
post-template-default,single,single-post,postid-1925,single-format-standard,mkd-core-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,has_general_padding,onyx-ver-1.4, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,header_general_padding,,grid_1200,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

Jak przygotować się do imprezy targowej?

Targi branżowe oraz imprezy wystawiennicze to wspaniałe okazje, na których nasza firma może pokazać się od jak najlepszej strony. Jednak aby nie zaprzepaścić tej okazji, ale wykorzystać ją w jak największym stopniu, należy się do niej profesjonalnie przygotować. Nie możemy potraktować tego typu wydarzenia jedynie jako interesującego wyjazdu, na którym odpoczniemy i porozmawiamy z ciekawymi ludźmi. Musimy wykonać sporo pracy przygotowującej oraz podczas samych targów, aby przyniosły one dla naszej firmy konkretne owoce w postaci przydatnych kontaktów branżowych i zdobycia nowych klientów.
Przydatne rady
– Pierwszym etapem jest dobry wybór targów i imprez wystawienniczych, na których warto, by nasza firma się pojawiła. Powinny to być wydarzenia związane z naszą branżą lub takie, które wprawdzie dotyczą innej, ale pokrewnej i mamy pewność, że pojawią się na nich również osoby mogące zainteresować się naszymi produktami oraz usługami.
– Równie istotne jest też dokładne zaplanowanie wyglądu i rozmieszczenia stoiska wystawienniczego (https://art-co.com.pl/nasze-portfolio/), jakie będzie reprezentowało naszą firmę na targach. Warto zastosować w nim oryginalne rozwiązania, które wyróżnią je spośród wielu podobnych i przyciągną uwagę zwiedzających. Może to być nietypowy materiał, z którego je wykonamy, niebanalny układ elementów składowych czy odpowiednie oświetlenie pozwalające na podkreślenie najbardziej reprezentatywnych produktów.
– Nie zapominajmy o promocji w różnego typu mediach. Przed rozpoczęciem imprezy targowej warto wszelkimi dostępnymi kanałami (strona internetowa, newsletter, funpage) zawiadomić potencjalnie zainteresowane osoby o naszym udziale i możliwości spotkania się.
– Zatrudnienie kompetentnych osób do obsługi stoiska, które będą mogły odpowiedzieć na każde pytanie oraz zająć się realizacją pojawiających się okazji biznesowych. Warto również, by miały one łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi oraz znakomicie orientowały się w działaniach firmy.