Stoiska wystawiennicze szeregowe i narożne oraz wyspowe
1544
post-template-default,single,single-post,postid-1544,single-format-standard,mkd-core-1.0.2,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,has_general_padding, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,header_general_padding,,grid_1200,wpb-js-composer js-comp-ver-4.6.2,vc_responsive
i80

Rodzaje stoisk wystawienniczych i targowych

Układ stoiska ekspozycyjnego i jego stylistyka są niezwykle istotne, ponieważ służą jak najlepszej prezentacji danej firmy, stwarzają jej pozytywny wizerunek i dzięki temu spełniają istotną rolę marketingową. Z tych względów warto dobrze się zastanowić przed wyborem konkretnego stoiska, aby znaleźć takie, które umożliwi jak najpełniejsze przedstawienie produktów i możliwość komfortowego oglądania ich przez zwiedzających. Główne aspekty brane pod uwagę, to przede wszystkim rodzaj wyrobów, które mają być prezentowane, sposób, w jaki chcielibyśmy budować markę naszej firmy, ilości dostępnego miejsca oraz budżet, jakim dysponujemy na danych targach lub wystawie.

Główne typy

Wyróżnia się cztery główne typy stoisk wystawienniczych, które wybierane są zależnie od potrzeb klientów oraz możliwości montażowych i ekspozycyjnych na danych targach lub wystawie:

– szeregowe (rzędowe), które z dwóch stron sąsiaduje z innymi stoiskami, dlatego umożliwia kontakt ze zwiedzającymi i potencjalnymi klientami tylko przez ściankę frontową;

– narożne, które jest otwarte na gości targów z dwóch stron, dzięki czemu łatwiej obejrzeć znajdującą się w nim ekspozycję i jest ona lepiej widoczna nawet z pewnej odległości;

– czołowe (półwyspowe), które otwarte są aż z trzech stron, co znakomicie ułatwia pokazywanie produktów firmy i umożliwia bardzo dobry dostęp dla odwiedzających, jednak utrudnia umieszczanie na terenie stoiska materiałów informacyjnych na przykład w postaci plansz;

– wyspowe (otwarte z czterech stron), w którym zwiedzający mogą oglądać ekspozycję z każdej ze stron, co daje znakomitą możliwość zaprezentowania i dokładnego obejrzenia oferty danej firmy.

Wybór konkretnego rodzaju powinien być dokładnie przemyślany i pozwalać na jak najlepsze pokazanie oferty, aby wszystkie jej walory mogły być widoczne dla zwiedzających.